Hoe het werkt
Voor zowel particuliere als zakelijke opdrachtgevers
Hoe te beginnen met het plaatsen van klussen

Samen met jou en de vakspecialist maken we de kluskaart compleet
Kluskaart aanmaken

Nadat je klus is geplaatst zullen wij deze persoonlijk behandelen en samen met jou compleet maken. We nemen dus altijd contact op om de klus door te nemen en de kluskaart compleet te maken.
Vervolgens gaan wij samen met de toegewezen vakspecialist de kluskaart bespreken en waar nodig nog aanvullen.
Zodra dit rond is wordt het voorstel in de kluskaart geplaatst en kun je hem accepteren of weigeren.
Je hebt altijd toegang tot je eigen kluskaart en kunt hier wijzigingen in aanbrengen wanneer jij dat wilt. Kom je er niet uit of wil je meer informatie? App of bel ons dan gemakkelijk even via onze community.
Nee, je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de toegewezen specialist op het moment dat de klus akkoord is.
De kluskaart blijft wel staan voor marketing en zoekmachine optimalisatie doeleinden.
Dit is nodig voor de groei van ons platform.
Via onze community houden we contact met elkaar
Communicatie, waarborging kwaliteit en nazorg
Als de klus akkoord is en overgedragen aan de vakspecialist houden we via onze eigen community contact met zowel de opdrachtgever als vakspecialist om ook het laatste stukje nog in goede banen te leiden.
Zodra je een account hebt aangemaakt dan is het al mogelijk om te chatten en te connecten via je eigen dashboard op de pc, tablet of telefoon.
Om het makkelijker te maken voor zowel onze vakspecialisten en opdrachtgever hebben we een chatfunctie in het leven geroepen.
Elke kluskaart heeft zijn eigen chatgroep waarin de communicatie onderling geregeld kan worden.
Met chat, (video)bel en schermdeling functies laten we niks aan het toeval over.
Omdat zowel de communicatie, acquisitie en betalingen via ons platform gaan, zorgen we er bijvoorbeeld voor dat er pas wordt uitbetaald als de klus voor alle partijen akkoord is.
Hierdoor houden we altijd een percentage vrij om de klus alsnog succesvol af te ronden mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan.
Tevens worden onze vakspecialisten uitvoerig gescreend op kwaliteit van werkzaamheden, ervaring, normen en waarden, communicatievaardigheden en ondernemerschap.
Omdat we niet gaan voor de massa en kwantiteit, maar voor een handelbaar, stabiel en sterk netwerk van vakspecialisten zullen we ‘wildgroei’ binnen ons platform minimaliseren.
Nadat je account is aangemaakt, de kluskaart in kannen en kruiken is gebracht en je klus succesvol is afgerond nemen wij het stokje weer over van de vakspecialist.
We willen graag weten hoe alles is gegaan, waar we zelf nog beter in kunnen worden, waar we jou nog meer bij kunnen helpen en hoe je algemene ervaring is geweest met ons.
Graag blijven we dus in contact en bouwen we niet alleen betrouwbare, stabiele en langdurige relaties op met onze vakspecialist maar ook met jou als gewaardeerde opdrachtgever.

Heb je nog steeds onbeantwoorde vragen?
Als je niet vindt wat je zoekt, neem dan gerust even contact met ons op
of misschien wil je ons even bellen op 058-8080050